>Up North

>Més quilòmetres, cap a l’interior, cap a la costa, torna a l’interior.

Deixo Western Australia enrere i entro al Northern Territory, i no sé ben bé com, però es nota i tot canvia. Si Western Australia és salvatge, el Northern Territory és l’Outback de veritat. Tot és cru, natural i rude. S’acaba el turisme i comença un altre viatge.

Viatjar i veure el que et trobes pel camí, en comptes d’anar a un punt predeterminat, a un punt on la guia et diu el que hi ha. El camí ja no està asfaltat, les planes s’estenen immenses i infinites davant meu.

Algun dia us explicaré les històries de tempestes elèctriques que fan el cel violeta, ruixats violents que apareixen en 3 minuts, carreteres que s’inunden, pobles de majoria aborigen i pubs on els únics blancs són els cambrers, la meva companya de viatge i jo, mosques que et persegueixen per mossegar-te, formigues que es fiquen pertot, vaques immenses que apareixen tot d’una a la carretera i serps verinoses que intenten entrar de nit a la furgoneta.

Australia salvatge, que em recorda com de fràgil, com de ben acostumat estic, com de fàcil és la meva vida back home. I que no em deixa més remei que espavilar-me, això sí, i aprendre a gaudir alhora. Gaudir, perquè el que hi ha sempre és immutable i independent, però el com ho vivim és quelcom que es pot triar.

Endavant, sempre endavant.

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a >Up North

  1. ALBA ha dit:

    >eiiiiiiii kom estas??? k tal???

  2. Marc ha dit:

    >Bones experiències a l'altra punta del mon!! Aprofita-les gaudint-les i compaarteix-les a la tornada, eh!!Una abraçada Marc!

  3. Marc ha dit:

    >Ei Alba! Ei Marc!!doncs ja veus, no em puc queixar! cada dia una aventura nova! No puc escriure massa sovint, pero quan tindre temps ja pujare fotos i explicare mes histories. Tot i que les histories, sempre millor amb una cervesa fresca vora un foc de camp ;-)petons i abracades nanus!!

Deixa un comentari

