Un any d’illesilaberints

Ara fa un any començava a rondar per aquest Món misteriós. I ja de pas tastava les delícies mortals del Peix Fugu i m’encaminava cap al Labyrinth (que es celebra aquest cap de setmana)

El que pel camí m’esperava, tot el que va passar, el que vaig aprendre i desaprendre, les persones que vam coincidir en algun instant casual a l’espai-temps, el que es va quedar pel camí i les coses noves que van començar… va ser més del que podia haver demanat. Ha estat un regal increïble i meravellós.

I el fet de poder compartir-ho i que m’hagueu acompanyat durant aquest temps també és un plaer enorme. Moltes gràcies.

No puc més que estar agraït per aquesta experiència i recordar amb una mescla de felicitat, agraïment, meravella i malenconia els temples de Kyoto, els amics japonesos, el Labyrinth, la família australiana, sempre tan acollidora, les nits a l’Outback i la màgia que em va acompanyar durant tants mesos.

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

